De ce mor ideile mari

De ce mor ideile mari?

Care sunt unele dintre motivele pentru care ideile mari mor în companiile de astăzi? Oamenii presupun adesea că ideile mor prin faptul că sunt asasinați sau uciși altfel, adesea de către un șef sau un…

Cum să construim o cultură a creativității profunde Partea I

Cum să construim o cultură a creativității profunde…

Inovație. Cuvântul buzunar al deceniului care este folosit, suprautilizat și abuzat, creând ceea ce Alf Rehn numește „oboseala inovației”. Am avut ocazia să vorbesc cu Alf despre noua sa carte „Inovație pentru The Fatigued: Cum…

Secretele unui colectiv unit la locul de munca Partea a II - a

Secretele unui colectiv unit la locul de munca…

Acest lucru este esențial pentru ca managerii de mijloc să-și amintească: rezistența pe care o întâlnești în schimbarea conducătoare - fie de la șefii tăi, fie de la lucrătorii tăi - nu este de obicei…

Secretele unui colectiv unit la locul de munca

Secretele unui colectiv unit la locul de munca

Ce ar trebui să facă indivizii care se simt prinși într-o cultură a Nincompoopery? Se reduce la circumstanțele tale și ce fel de viață vrei să duci. Există multe persoane care trebuie să rămână în…

Cum gândesc liderii despre inovație Partea a II - a

Cum gândesc liderii despre inovație | Partea a…

Nu este surprinzător, acele companii care trec testul - prin instruirea și educarea angajaților lor, prin abilitarea acestora să ia decizii semnificative despre operațiuni și clienți, prin plata unui salariu corect și, de asemenea, împărtășirea…

Cum gândesc liderii despre inovație

Cum gândesc liderii despre inovație

Liderii marilor companii se gândesc la inovație în moduri diferite, determinate de o înțelegere profundă a ceea ce prețuiesc cu adevărat clienții. Ceea ce au aflat liderii acestor organizații este că, deși clienții adoră produsele,…

Ce greșesc adesea liderii când se gândesc la inovație Partea a II - a

Ce greșesc adesea liderii când se gândesc la…

Pe de altă parte, dacă inovația dvs. este prea devreme - înainte ca clienții să vadă o nevoie și un profit clar în adoptarea unei noi tehnologii - vă confruntați cu mai multe probleme. Când…