Secretele unui colectiv unit la locul de munca

Secretele unui colectiv unit la locul de munca

Ce ar trebui să facă indivizii care se simt prinși într-o cultură a Nincompoopery?

Se reduce la circumstanțele tale și ce fel de viață vrei să duci. Există multe persoane care trebuie să rămână în locurile de muncă sau situațiile lor curente, indiferent de modul în care compania lor este adăugată de Nincompoopery, deoarece au nevoie de asistență medicală sau au un alt motiv personal presant care face imposibilă schimbarea, cel puțin deocamdată. Mă simt pentru ei. Cu toate acestea, marea majoritate a oamenilor au de ales: Începeți să remediați Nincompoopery-ul din jurul vostru – sau renunțați. Amândoi sunt înfricoșători; nu există nicio garanție că veți putea obține alții să colaboreze și să încerce să remedieze Nincompoopery care vă face viețile – și pe cele ale clienților dvs. mizerabile. Dar riscul mai mare, atât din punct de vedere economic, cât și emoțional, rămâne.

Companiile mor de la Nincompoopery tot timpul, încet și dureros, iar locurile de muncă la acele companii mor, de asemenea, ceea ce înseamnă că ai putea petrece ani întregi fiind mizerabil, doar ca să te găsești șomer și cu o companie îngrozitoare în vârful CV-ului. Și chiar dacă compania sau locul de muncă nu moare, cum doriți să petreceți cele 90.000 de ore în care veți investi în muncă pe parcursul vieții? Să te uiți în fiecare zi doar pentru a-ți urî compania, pentru a-ți face resentimentele și colegii și pentru a te disprețui? Aceasta nu este o cale către fericire, nici pentru organizație, nici pentru individ. Faceți ceva de speranță și de semnificație. Încearcă să rezolvi Nincompoopery – sau pleacă.

80 la sută dintre clienții iritați nu mai cumpără după o singură experiență proastă, iar 82 la sută spun tuturor că știu.

Cum pot avansa liderii managementului de mijloc

Ce-i cu liderii de conducere de mijloc care doresc să remedieze lucrurile, dar, de asemenea, se simt prinși. Cum avansează obiectivul?

Vestea bună este că există speranță. Vestea proastă este că remedierea Nincompoopery necesită mult mai mult decât o simplă instruire, sau remedierea unui proces spart sau instalarea unei noi tehnologii. De fiecare dată când conducem schimbarea într-o organizație, trebuie să gestionăm nu numai acele componente tehnice, ci și aspectele sociale însoțitoare. Paul Lawrence, sociolog și profesor la Harvard Business School, a scris că „ceea ce rezistă angajații nu este de obicei schimbarea tehnică, ci schimbarea socială – schimbarea relațiilor lor umane care însoțește în general schimbările tehnice.”