Partea a II-a - Beneficii pentru practicarea yoga aeriana

Partea a II-a – Beneficii pentru practicarea yoga aeriana

3. Conteaza ca Cardio

Intr-un studiu realizat de cercetatorii ACE, s-a constatat ca 320 de calorii arse intr-o sesiune de yoga aeriana de 50 de minute sunt comparabile cu mersul cu putere. Aceasta este mai mult o surpriza, dar la fel de convingatoare pentru un motiv pentru a incerca, mai ales avand in vedere celelalte avantaje.

4. Te face mai puternic

Deoarece intregul corp este necesar pentru fiecare postare de yoga aeriana, va imbunatateste semnificativ puterea. Nu numai ca veti fi capabili sa va mentineti pozitiile mai mult timp, dar capacitatea dvs. de a va stabiliza corpul se va imbunatati in mod natural.

5. Imbunatateste echilibrul

Intrucat sunteti rasturnat si lucrati impotriva gravitatiei, yoga aeriana necesita stabilizare continua si, prin urmare, imbunatateste echilibrul. Acesta este un beneficiu din care veti vedea rezultatele in viata de zi cu zi.

6. Poate ajuta la calmarea durerilor de spate

In viata de zi cu zi, vertebrele sunt stivuite si trase in jos de gravitatie. Pentru multi, acest lucru poate provoca presiune sau dureri de spate, deoarece coloana vertebrala este comprimata constant. Rasturnand capul in jos, ameliorati temporar aceasta presiune asupra coloanei vertebrale si acest lucru poate ajuta la calmarea durerilor de spate. Cu o flexibilitate crescuta si un corp mai puternic (in special un miez mai puternic), acest lucru ajuta, de asemenea, la protejarea si intarirea spatelui. Aceasta este o modalitate excelenta de a intra intr-un antrenament eficient, care nu pune stres pe spate.

7. Te face sa te simti Zen si intr-o buna dispozitie

Practicile de yoga in general includ corpul si respiratia, beneficiind mintea si corpul tau. Te face sa te simti Zen, te impune sa te concentrezi asupra respiratiei tale si a modului in care se misca prin corpul tau, iti stimuleaza productia de endorfina si dopamina si unii chiar spun ca agatarea cu susul in jos poate elibera mai multa serotonina.

Daca doriti sa incepeti cu yoga aeriana, consultati cursuri pentru incepatori cu instructori calificati pentru a afla cele mai bune practici si forme. Este o modalitate sigura de a deveni confortabil cu pozitiile de yoga, permitandu-va sa va orientati pana la pozitiile traditionale de yoga (nu este necesara o balansoara sau hamac necesara). De asemenea, este util sa incorporati o rutina de intindere buna in viata de zi cu zi, astfel incat sa va simtiti in general mai limber si flexibili, mai pregatiti pentru practica de yoga aeriana.