Dezvoltarea practicii mele de mindfulness

Asa practic in fiecare zi atentia, prin exercitii simple!

Mindful chai: In India, ne place chai-ul nostru! Mai mult, am descoperit ca practicarea mindfulness-ului cu ceaiul meu este foarte relaxant. Mi-as conecta fiecare simt in timp ce trebuia sa-mi gust ceaiul

Mirosind parfumurile ceaiului
Observati aromele unice, de exemplu, ghimbir sau cardamom
Acordandu-ma la orice sunet din gura sau gat in ​​timp ce beau
Constientizare senzoriala: este ceva ce as realiza pentru cateva momente in zona de lucru pentru a ma reinvia. Luand cateva momente pentru a verifica camera, luand in considerare spatiul din jurul meu, impreuna cu orice sunete si parfumuri din camera. As urma asta cu 3 respiratii profunde.

Incepand sa vad avantajele!
Aceste activitati de mai sus au durat mai putin de 5 minute din timpul meu, dar au fost modalitati foarte eficiente de a practica atentia si de a-i oferi mintii o scurta pauza! De asemenea, am vazut o distinctie majora in punctul meu de vedere fata de viata. Am inceput sa ma relaxez in mod constant si gata sa vad mai multa claritate in perspectiva mea.

Ca persoana, in general sunt foarte nervos sau nelinistit cand ma confrunt cu situatii. In ultimii ani, am vazut o schimbare majora in perspectiva mea. Mi-am facut incet un obicei atunci cand iau decizii sau ma confrunt cu situatii, sa privesc imaginea de ansamblu si sa fac o alegere din toata inima. Aceasta nu este o schimbare care a venit rapid, lucrurile putin simple, cum ar fi respiratia completa 3 cand ma simt nelinistita, m-au ajutat sa ma simt mai bine.

O alta mare revelatie pentru mine prin mindfulness a devenit incet mai constienta de corpul meu. Pentru prima data, am putut observa lucruri mici, cum ar fi cand am mancat excesiv sau simteam tensiunea din spatele meu din cauza unei posturi proaste.

A durat cateva secunde sa imi amintesc de corpul meu si de starea mea a jucat un rol important in acest sens. Spre sfarsitul zilei, inainte de a dormi, respir in general 12 respiratii profunde urmand o tehnica „pranayama” pe care am invatat-o la un refugiu de ingrijire.