Cum gândesc liderii despre inovație

Cum gândesc liderii despre inovație

Liderii marilor companii se gândesc la inovație în moduri diferite, determinate de o înțelegere profundă a ceea ce prețuiesc cu adevărat clienții. Ceea ce au aflat liderii acestor organizații este că, deși clienții adoră produsele, serviciile și tehnologiile noi, adesea apreciază și alte componente ale valorii clienților. Aceasta este o distincție importantă și care este adesea dificil de transmis managerilor și angajaților prinși în zonele fără clienți (rândul executiv, sediul central, fabrica – orice loc care nu are contact regulat cu oameni reali care cumpără lucruri de la tine .). Modul tradițional, învechit de a gândi valoarea clienților este că implică ceva pe care îl facem sau facem sau oferim – adăugând valoare pentru a lucra în proces, oferind un produs utilizatorului final, furnizarea de servicii sau informații. Toate aceste activități ar putea fi componente ale valorii clienților, dar de la sine nu constituie valoarea clientului în contextul său modern.

Acest lucru este critic. În industrie după industrie, clienții apelează la companii care se concentrează pe inovație printr-o lentilă simplă: Cum putem face viața clienților noștri mai simplă, mai fericită, mai puțin stresată și mai productivă, prin eliminarea sau rezolvarea mai multor probleme cu o singură soluție? Am aflat acum ani în urmă de la un prieten care deține o agenție de publicitate; el a spus că secretul din spatele oricărui mare marketing pentru firmele de servicii profesionale ar putea fi comprimat în cinci cuvinte: „Mă deștept, te îmbogățesc.” Secretul valorii moderne a clienților necesită șase cuvinte: „Mă deștept, te fac mai puțin stresat.

60% din gospodăriile americane au experimentat cel puțin o instanță de „furie a clienților” în ultimul an. Cu toate acestea, 56 la sută dintre cei suficient de indignați să se plângă nu au nimic – nimic, zilch, oul mare de gâscă – în schimbul serviciului lor teribil. – John R. Brandt

Începi secțiunea despre talent cinic. Crezi că majoritatea liderilor corporativi se gândesc la talent în acest fel? Dacă da, există vreo speranță de schimbare? Dacă întâlnești lideri care gândesc cu adevărat așa, cum navighezi prin ei pentru a obține îmbunătățiri durabile?

M-am distrat mult cu începutul capitolului despre talent. Dar nu cred că cei mai mulți lideri corporativi intenționează să se gândească cinic la lucrătorii lor sau să îi trateze ca pe piese interschimbabile într-o mașină Nincompoopery cu mișcare lentă. Dar experiența îmi arată că există multe și multe companii la care, pentru toate afirmațiile lor pioase despre valoarea angajaților și cum își doresc ca lucrătorii să fie parteneri, nu tratează cu adevărat angajații ca parteneri. De fapt, la unele dintre aceste organizații, managerii tratează angajații drept opusele exacte ale partenerilor: dușmani, sabotori, răufăcători, reclamanți, plângători … practic, nincompoops.

Este de mirare că toată lumea – angajați și lideri deopotrivă – se tem să vină să lucreze în aceste locuri?

Îmi place să cer liderilor să ia în considerare modul în care ar trata de fapt un partener de afaceri. De obicei, împărtășești informații, luarea deciziilor și recompensele succesului tău comun cu un partener. Cu toate acestea, doar 7 la sută dintre companiile private împărtășesc date financiare cu toți angajații, iar un uluitor 76% nu au nicio informație financiară cu angajații. Se reduce respectul și corectitudinea și mulți lideri nu reușesc testul.