Cum gândesc liderii despre inovație Partea a II - a

Cum gândesc liderii despre inovație | Partea a II – a

Nu este surprinzător, acele companii care trec testul – prin instruirea și educarea angajaților lor, prin abilitarea acestora să ia decizii semnificative despre operațiuni și clienți, prin plata unui salariu corect și, de asemenea, împărtășirea recompenselor financiare prin bonusuri sau programe de stimulare – în mod obișnuit depășesc concurenții lor semnificativ. Se dovedește că a fi un angajator la alegere nu este doar un lucru frumos de făcut, ci este și lucrul inteligent de făcut.

Cum a ajutat tehnologia să îmbunătățească procesul? Vedeți mai multe exemple în tendință în direcția bună sau în alunecare în una greșită?

Sunt incredibil de plin de speranță și de încurajare în privința oportunităților pentru companiile de orice dimensiune de a utiliza metodologii de îmbunătățire și de a îmbunătăți; vedem o adoptare din ce în ce mai mare a metodologiilor standard, precum Lean, Six Sigma, etc., în mai multe industrii și sectoare. Dacă aceste companii o fac corect, aceasta va ajuta la reducerea cantității de Nincompoopery pe care o îndură toți sau o provocăm.

Dar, după cum ai făcut aluzie, ceea ce se întâmplă cu tehnologia ȘI cu procesul este și mai bun. Una dintre cele mai încurajatoare dezvoltări de afaceri ale noului secol este democratizarea oportunităților de proces cu clienții – în special, disponibilitatea de noi tehnici și tehnologii noi pentru îmbunătățirea proceselor la întreprinderile mari și mici. Nu este vorba despre software Lean sau software de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) sau analiză; este vorba despre social media. De ce? Deoarece la originea sa, procesul se referă la comunicare: schimb de informații, colaborare și abilități de rezolvare a problemelor și idei. Social media oferă o platformă accesibilă pentru orice companie pentru a include clienții în îmbunătățirea proceselor și rezolvarea problemelor.

Un exemplu excelent este JetBlue, un utilizator de Twitter de foarte mult timp pentru a comunica cu clienții individuali în tranzit, cu un personal dedicat care monitorizează fluxurile companiei. Un client ar putea raporta o cabină de zbor care este prea caldă sau o poartă nemodificată; indiferent, JetBlue răspunde în timp real, rezolvând probleme specifice și rezolvând probleme recurente. Costurile companiei aeriene pentru susținerea rețelelor de socializare sunt scăzute, dar investiția oferă o valoare ridicată clienților individuali, chiar dacă generează un efect de bunăvoință în restul adepților Twitter ai companiei. Într-un anumit sens, compania solicită clienților să o ajute să îmbunătățească procesele și rezultatele în timp real, subliniind reacția JetBlue față de toată lumea pe Twitter. Acesta este un câștig pentru toată lumea.