Ce greșesc adesea liderii când se gândesc la inovație Partea a II - a

Ce greșesc adesea liderii când se gândesc la inovație? | Partea a II – a

Pe de altă parte, dacă inovația dvs. este prea devreme – înainte ca clienții să vadă o nevoie și un profit clar în adoptarea unei noi tehnologii – vă confruntați cu mai multe probleme. Când a fost introdus Segway, compania a prezis vânzări de 10.000 pe săptămână – la 5.000 de dolari fiecare. Din păcate, la fel de cool ca un scuter auto-echilibrat, motorul, majoritatea oamenilor nu și-au imaginat de ce au nevoie de unul. Segway a încheiat scăderea prețurilor și concentrându-se în principal pe piețele poliției, industriale și turismului – și a vândut 24.000 în primii cinci ani (sau cu aproximativ 2.576.000 de unități mai puține și cu venituri cu aproximativ 13 miliarde de dolari mai puțin decât se aștepta), la marje mai mici.

În cele din urmă, indiferent cât de mult ați investit în dezvoltarea unei noi tehnologii, ar trebui să planificați să cheltuiți și mai mult pentru lansarea și comercializarea acesteia, deoarece istoricul afacerii este plin de produse grozave torpilate de planurile de lansare subfinanțate. Barnes & Noble au lansat Nook e-reader în 2009, iar recenzorii s-au arătat interesați de tehnologie, dar consumatorii au urmărit mărcile mai mari și, mai important, dolarii de marketing ai Apple iPad și Amazon Kindle Fire, precum și oferte de la Samsung și Google. . Nook ilustrează cu tristețe falimentul strategiei de lansare a produsului Field-of-Dreams, populară (dar mereu nincompoopish): „Dacă o construim, ei vor cumpăra.” Nu, nu o vor face. De fapt, ei vor rămâne departe în droguri.

„CareerBuilder raportează că 41 la sută dintre firmele din SUA se ocupă stă mai mult de 25.000 de dolari dintr-o închiriere proastă în ultimul an.” – John R. Brandt