Ce face ca inovația să devină rezistentă

Ce face ca inovația să devină rezistentă?

Aceasta este o întrebare foarte interesantă. În mod clar, nu este suficient să derulezi seminarii de inovare nesfârșite sau chiar să aduni bani în procesul tău de inovare. Reziliența reală în domeniul inovației impune ca organizația să fie pregătită să-și evalueze continuu propriile procese și competențe și, de asemenea, să critice tipul de inovație în care a participat anterior. Numai prin faptul că este pregătită să renunțe la unele dintre metodele sale anterioare de inovare poate organizație creați genul de cultură care nu poate doar să inoveze, dar să inoveze modul în care inovează.

În același timp, rezistența reală la inovare nu înseamnă doar căutarea continuă a noului lucru. Mai degrabă este un angajament de a menține inovația semnificativă. Aici, scopul joacă un rol imens. Dacă ne uităm la tipurile de organizații care au reușit să continue să inoveze, acestea o fac foarte des, deoarece au un obiectiv general de a crea un impact real în lume. Când îți cunoști scopul, este mult mai ușor să evaluezi dacă, de exemplu, un nou model de inovație are sens sau nu. Deci, inovația rezistentă ar putea foarte bine să fie cu totul altceva decât inovația!

„Puteți avea oameni care doresc să inoveze și apoi să omori această energie pur și simplu prin exagerarea a Voi.”- Aff Rehn

Ați împărtășit modul în care ne gândim diferit la inovație în doar câțiva ani. Dacă pleci să spui acum cincisprezece ani, la ce crezi că se gândesc oamenii când aud „un vorbitor pentru inovație este nota noastră principală în acest an?”

Speranța mea ferventă este să revenim la o situație în care inovația, ca cuvânt, înseamnă mai mult impact și ambiție, mai degrabă decât jucării noi strălucitoare. Așadar, sperăm că vom reveni la o situație în care vorbitorii de inovație abordează de fapt probleme foarte mari și vom încerca să facă oamenii să rezolve probleme nelegiuite, în loc să laudăm companiile care rezolvă non-probleme. Unul dintre motivele pentru care continuu să mă pronunț cu privire la inovația critică este faptul că cred cu adevărat în ea! Dar, de asemenea, cred că trebuie să ne îndepărtăm de o mulțime de discuții despre inovații superficiale și de „inovații” care se bazează mai degrabă pe a face decât să abordăm probleme reale. Știu de fapt că o mulțime de oameni, ca să nu mai vorbim de companii, își doresc acest lucru. Da, inovația s-a transformat într-un clișeu, dar asta nu înseamnă că trebuie să rămână așa! Putem spune că nu ar trebui să inovăm puțin și să aducem înțeles înapoi. Dacă facem asta, va exista mult mai puțină oboseală inovatoare. Puteți avea încredere în mine.