5 pași pentru a nu mai fi ocupat Partea a II - a

5 pași pentru a nu mai fi ocupat | Partea a II – a

M-am enervat cu el pentru că am fost grozav la conducerea timpului. Am citit sute de cărți și articole despre el și chiar îi antrenam pe alții în managementul timpului.

De când lucrez la doctoratul meu în conducere, am început să cercetez gradul de ocupare și efectele sale asupra liderilor. Mi-am dat seama de toate pagubele pe care ni le-a făcut – mie – fizic, mental, emoțional și relațional.

„Dacă nu ucideți ocupația, aceasta vă va ucide.” – Garland Vance

Suprapunere perpetuă

De ce onorăm ocupația și o purtăm ca o insignă de onoare?

Ocuparea ocupării este o suprasolicitare a prea multor angajamente bune. Toate obligațiile din viața noastră sunt bune: muncă, familie, agitații, implicare în comunitate, activități pentru copii, etc. Suntem mândri de toate aceste angajamente bune, deoarece ne fac să ne simțim importanți. Tim Kreider a scris, „Ocupatul servește ca un fel de reasigurare existențială, un gard împotriva goliciunii. Evident, viața ta nu poate fi stupidă sau banală sau lipsită de sens dacă ești atât de ocupat, complet rezervat, la cerere în fiecare oră din zi. ”Purtăm ocupația ca un ecuson de onoare, deoarece ne face să ne simțim importanți.

Vorbiți puțin despre convingerile inhibitoare care ne țin excesiv de ocupați.

Ocuparea nu este doar o problemă de calendar. Este înrădăcinată în credințele pe care le avem despre noi înșine. Am găsit trei credințe de inhibare, care ne țin prinși în ocupație: a fi (ne) ocupat:

Identitate – trebuie să fiu mai mult.

Activitate – trebuie să fac mai mult.

Cantitate – trebuie să OBȚIN mai mult.

Cea mai periculoasă Inhibiție a credinței este că trebuie să fiu mai mult. Este deosebit de periculos pentru lideri și performanți înalte datorită tendinței noastre de a ne împinge să fim cei mai buni care putem fi.

De fiecare dată când vrem să ne „actualizăm”, începem să comparăm versiunea actuală a noastră cu versiunea viitoare dorită. Determinăm că, în versiunea noastră actuală, nu suntem suficient. Ne convingem că suntem fundamental defectați. Pentru a remedia aceste defecte, trebuie să „facem ceva”, astfel încât să adăugăm mai multe obligații vieții noastre deja prea necomise.

„Dacă furnicile sunt muncitori atât de ocupați, cum pot găsi timpul să meargă la toate picnicurile?” – Marie Dressler

Împărtășiți cinci pași pentru a obține (un) ocupat. Sunt simple și puternice. Primul este să decidem. Cred că este important pentru că mulți nu doresc cu adevărat să iasă din ciclu, nu-i așa?

Nu, nu. Mulți oameni se plâng de cât de epuizați sunt, dar nu vor să facă nimic în acest sens. Ocupatul provoacă stres și stresul este ca un medicament: se simte bine, chiar dacă provoacă pagube. Ori de câte ori simțim stres, corpurile noastre eliberează adrenalină și cortizol (acestea îți oferă energie). Când realizăm ceva, eliberează dopamină (ceea ce te face să te simți fericit). Din păcate, expunerea pe termen lung la adrenalină și cortizol provoacă un rău asupra corpurilor, minții, emoțiilor, relațiilor și chiar a productivității noastre.